tirsdag den 15. november 2011

En dåbskage er det blevet til:-)

Ja man kan jo ikke sige, at jeg overrender bloggen i øjeblikket, hverdagen er fyldt op med arbejde, børn, opgaveskrivning og nu også bryllupsplanlægning:-D Jeps, hr. kæreste besluttede, at bruge vores fantastiske tur til Paris som en god anledning til at spørge, om jeg vil være fru Meloupe til sommer, og det kunne jeg da ikke sige nej til;-) Så når nu jeg på et tidspunkt er færdig med eksamensopgave til januar, så skal der dælme lave forskellige gør-det-selv-projekter, som skal bruges i forbindelse med brylluppet.

Men lige nu nøjes jeg med at øve mig i at lave kager, jeg fik nemlig den ære at lave dåbskagen til vores gode venners datters barnedåb i lørdags. Den smagte rigtig godt, pyntningen lykkedes nogenlunde (men der er jo altid plads til forbedring) og sørme om ikke jeg er blevet "hyret" til at skulle lave en ny dåbskage til om 14 dage. Puha, det er lidt skræmmende, da det ikke er til familie eller nære venner og så synes jeg jo det skal være perfekt (ikke at familie og venner ikke er det perfekte værd, men jeg har bare ikke problemer med at vise dem, de fejl jeg laver;-)). Og så er der den udfordring at det er til en dreng, jeg har kun lavet pige-dåbskager indtil videre, så jeg skal vist til at have fat i noget blåt og grønt farve:-)

Nå men i skal da lige have et billede af den MEGET tunge kage, det ærgrer mig, at jeg ikke fik vejet hvor tung den var, men let var den i hvert fald ikke;-)

3 kommentarer:

  1. Hej Mette.

    Sikke en fantastisk nyhed. Tillykke med det...
    Jeg synes din kage er super fin. Og er sikker på at en drenge version vil blive lige så god. Jeg har evt. farver i grøn og blå hvis du vil låne...
    Vi ses forhåbentligt på torsdag, det er godt nok længe siden....

    Knus Lykke

    SvarSlet
  2. Hej Mette...sikke en skøn nyhed...stort tillykke.
    Den kage ser da super proff. ud.
    En dejlig aften til dig ;-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak piger:-)

    Lykke - jeps vi ses i morgen:-)

    SvarSlet