tirsdag den 29. november 2011

Snot, hoste og tænder

Vi er løbet ind i en ordentlig omgang snot herhjemme. Det startede i sidste uge med de voksne, eller det vil sige, det var garanteret ungerne, der startede det hele, men man lægger ikke mærke til det hos dem, da de jo mere eller mindre altid render rundt med et skønt 11-tal. Hvis man skulle holde sig fra dem, når de var snottet ville de seriøst komme til at mangle kropskontakt, så vi kysser og krammer på livet løs, og ind imellem må jeg indrømme, at jeg kommer til at tænke "hmm, hvad skyldes den lidt salte smag i min mund, løber min næse? Har jeg på mystisk vis fået salt på læben? Nårh nej det var da vist Puttens snot" (og det mest mærkelige er, at jeg ikke render ud og kaster op, men i stedet trækker på skulderen og tænker "sådan er livet jo med små-børn", når jeg virkelig kæmper med mit maveindhold, når jeg ser det her på skrift;-)). Så derfor er det jo ikke så underligt, at vi voksne ender med en ordentlig omgang forkølelse og dertil hørende hoste, som vi jo så passende kan give tilbage til begge unger, som nu hoster som små søløver, og brokker sig over at det gør ondt. JA DET VED JEG S.. DA GODT, det var ligesom her det startede, mange tak i øvrigt barn, og det var så lidt, skulle det være en anden gang? Behøver jeg at skrive, at jeg er træt af efterårs-syge....?
Og så tilsat nye tænder hos Putten, så er ens nattesøvn virkelig kommet på prøve IGEN-IGEN. Nu har barnet i ET HELT ÅR kun haft 4 tænder, og så i løbet af 14 dage vælter det bare frem med tænder, i samme hastighed som regeringen bryder valgløfter;-) Sov godt derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar