søndag den 29. december 2013

At shoppe igennem

Kender i det der med, at man næsten ikke kan stoppe med at bruge penge??? Hr. Mand vil helt sikkert sige NEJ, det kender han ikke;-) Men jeg er sikker på, at nogle af mine veninder vil nikke genkendende til det:-D Sådan har jeg det lige i øjeblikket!! Ovenpå julegave-indkøb og ferie-shopping har jeg en uimodståelig trang i øjeblikket til at bruge en masse penge, hvilket indtil videre "kun" har resulteret i køb af 4 par sko og støvler, dog på udsalg, hvor jeg nærmeste tjente 2500 kr ved at købe dem;-), køb af en mærkelig kjole og en dejlig cardigan og så i køb af 8 spisebordsstole, som vi virkelig ikke har plads til LIGE NU, men det får vi vel på et tidspunkt:-D
Men jeg kan mærke, at dankortet kalder på mig, og i den forbindelse er det der internet altså ret farligt! Jeg har flere gange taget mig selv i at bære lige ved at bestille (og jeg nævner her i flæng;-): en ny sofa, et nyt spisebord, en masse babytøj, flyverdragte (but why, det bliver vel snart forår;-)), alt hvad der findes på etsy.com, og sidst men ikke mindst sad jeg i dag og kiggede på nybyggede huse, istedet for renovering af det vi bor i!! En eller anden må virkelig snart sørge for, at jeg får mig en sundere hobby:-D

Hvis nogen mangler ideer til hvor de skal bruge deres penge (hvis man har mere tilbage end jeg har her i slutningen af december;-)) vil jeg foreslå følgende sider:

Sofa
Børnetøj
Gak, gøgl og lækre ting
Et nyt lækkert hus


God shoppelyst derude;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar