mandag den 14. maj 2012

Jeg hvisker lige så stille:-)

Hvad dælen skete der lige der????? Det er 5 måneder siden jeg sidst har været inde på min blog, 5 måneder!!!! Det lyder jo helt vildt når man ser det skrift, ude i den virkelige verden er 5 måneder virkelig ikke ret lang tid! Altså på de 5 måneder er der jo ikke sket det helt vilde, det føles nok mere som om at 5 måneder siden var i går eftermiddags. Eller også er det fordi jeg er blevet så gammel i mellemtiden, at jeg bare ikke kan huske mere, det er da jo sandsynligt med den alder jeg efterhåneden er oppe i:-D

For en uge siden rundede jeg det skarpe hjørne, og kan nu skal mig selv for en 30-årig. Hr. kæreste er stolt over nu at være sammen med en moden kvinde, mine elever var glade for flødebollerne og sagde jeg ligner en på 22 (I like:-D), ungerne herhjemme er vist ligeglade, men glade for alle gæsterne der havde slik med til dem, og jeg selv er vist bare ovenud lykkelig for at der er så mange der har været med til at fejre mig, givet mig en gave eller blomst, og så forsøger jeg at holde det op imod, at alternativet til at fylde 30 nu en gang er værre:-D

Have fun derude, håber at jeg kommer lidt mere herind i mine trediver;-)

2 kommentarer:

  1. stort tillykke med de 30 år.

    ro på bloggen betyder jo gerne at man har nok at lave i det virkelige liv, det skal der jo også være plads til :)

    SvarSlet
  2. Tak for "tillykket":-)

    Ja det betyder det jo som regel, og som du skriver så skal der også være plads til det. Kan tydeligt mærke, at bloggen var noget jeg startede op da jeg var på barsel med den lille, og da så først jobbet begyndte at fylde igen, så gled bloggen ud. Helt galt gik det dog, da jeg pludselig blev bruger på et bryllupssite, så kan jeg få dækket skrive-behovet der;-)Men alligevel savner jeg bloggen ind imellem, men ikke mindst så savner jeg at lave alt det kreative jeg kunne fremvise herinde, for det har jeg slet ikke gjort det i siden sidste sommer:-(

    SvarSlet