tirsdag den 15. maj 2012

Leger kreativ

Okay nu lader jeg lige som om, at jeg bare er vildt kreativ tit og ofte og virkelig bare kan det der p..;-) Sandheden er dog at det er jeg ikke og havde det ikke været for en hjælpsom lærer, så havde jeg nok ikke endt med et acceptabelt produkt:-D Her til aften har jeg dog været på "glas-kursus" og fået lavet et skilt til vores hjem med vores "nye" familie-navn (eller altså det er jo reelt kun mig der får nyt navn, men nu kommer vi da så til at hedde det samme alle sammen;-)). Det skal min kære hr. kæreste have til vores bryllup. Derudover fik jeg lavet et lille-bitte brudepar, der gerne skal komme til at fungerer som top-figur på bryllupskagen, er eddermaneme spændt på om det kan lykkes;-) 

Undskyld den mærkelige røde farve der ligger over billederne, det er bare mit billige kina-rædsel af et etui til telefonen, der nærmest dækker for hele kameralinsen. Hvad hjælper det at man absolut skulle have en tlf. med rigtig godt kamera, når man er alligevel er så klodset med den, at den er nød til at være pakket ind i hæsligt, tykt, rødt, ildelugtende kunstlæser, så alle bilelder får et meget mærkeligt rødt skær over sig;-)






1 kommentar:

  1. det ser rigtig fint ud, og nu er der bare tilbage at vente på at du får det brændt så du rigtig kan se hvor flot det bliver :)

    SvarSlet