tirsdag den 11. september 2012

Nu en gift kvinde, beretning fra et skønt bryllup!

Så for søren, nu er vi for alvor kommet på den anden side af vores bryllup (så meget på den anden side, at vi nu kører på anden sygedag her i det nye skoleår, oftest har alt for travlt til at gøre rent og så småt er gået i gang med at tælle ned til efterårsferien;-)).
For at komme i gang med blog-livet igen (som jeg virkelig savner!!) skal dette indlæg omhandle vores bryllup:-D Hvorfor?? Fordi det var den bedste dag i mit (og vist også i hans;-)) liv, og så fordi at det jo altdi er sjovt at vise billeder frem fra diverse DIY-projekter, og da jeg ikke laver ret meget DIY i øjeblikket, kan jeg hvile lidt på laurbærene fra i sommers:-D

Jeg vil ikke skrive alverdens, men bare vise en masse billeder. Det jeg viser har jeg selv lavet (dog  har jeg ind imellem fået lidt hjælp til selve det praktiske af enten min kære mand eller mine skønne svigerinder), dog ikke brudebuketten, maden og min hårpynt samt bælte(det kommer fra en fantastisk dygtig dame, som jeg vil reklamere for senere:-).

Mine skønne sko og helt igennem fantastiske buket (som min kære mand havde valgt helt uden jeg blandede mig;-))



Siger vist sig selv;-) Rammen stod på et staffeli lige ved indgangen til teltet.


Noget af bordpynten.

Bordkort, indeholdende menu, sjove festregler, forklaring på mandler m.m.


Det ene bord.


Slikbuffet, kæmpe hit hos vores gæster:-D


Vores helt igennem fantastiske dessert, nøj det smagte fantastisk:-)


Et stemningsbillede fra teltet, da mørket begyndte at falde på. 


Hende her har jeg selv lavet sammen med min mand:-D


Det gælder også ham her<3


Et af yndlingsbillederne, min skønne familie.


Bryllupskagen som jeg selv havde lavet, og det gør jeg så aldrig igen;-)


Topfiguren som jeg også selv havde lavet, den blev virkelig vellykket synes jeg selv:-)


Det var det for nu, vender tilbage inden længe:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar