tirsdag den 4. oktober 2011

Hovedet opad og benene nedad:-)

Ja det gik da så lige noget længere tid end beregnet inden jeg kom herind igen.... Hvorfor hører jeg i spørger;-) Ja altså, som i nok kan regne ud, så overlede jeg halsbetændelsen og har endda været levende i en del uger efterhånden. Men altså, den der hverdag den har i den grad indhentet mig og selvom jeg fra start af har besluttet at jeg IKKE vil blogge om mit arbejde, så bliver jeg lige nød til at nævne at det helt klart er jobbet skyld, at jeg har haft mere end travlt på det sidste. For at det ikke skal være løgn, så ser det ud til, at jeg har travlt indtil engang i januar, hvor jeg meget gerne skulle have overstået en eksamen i "Pædagogisk ledelse". Nu kunne man jo så spørge sig selv, hvorfor hytten da at jeg er i gang med det nu, hvor jeg lige er startet i en ny stilling (der kræver en del forberedelse) og i øvrigt har travlt med at få hjemmefronten til at fungere med to mindre børn. Jamen det er jeg fordi, ja altså fordi, argh i ved jo bare fordi....... Okay, min mor sagde på et tidspunkt, at jeg har tendens til at være lidt selvpiner (forstået på den måde, at jeg nok har det bedst, når jeg presser det hele til det yderste og påtager mig så meget, at jeg faktisk skulle have sagt nej) og det er derfor jeg altid har gang i lidt for meget, og det er nok også tilfældet i denne omgang. MEN så er det jo heldigt, at det også er superspændende og at jeg nyder at blive klogere, det har faktisk været tiltrængt efter barsel kan jeg mærke nu.

Nå men for lige at komme de der billeder jeg lovede for længe siden, så kan i få et:-D Jeg har nemlig stadig ikke fået taget af det andet par bukser og knækbrødene er spist for længst;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar