søndag den 9. oktober 2011

Jeg drømmer....

om at rejse væk i mange måneder sammen med den skønne hr. kæreste og begge børn, og for at det ikke skal være løgn, så er hr. kæreste ikke afvisende overfor tanken! Det kunne være SÅ fedt, at pakke det mest nødvendige og drage ud i den store verden på en to-tre måneder ferie. Jeg forestiller mig enten Østen eller USA, og jeg forestiller mig sådan noget med fra februar-maj 2013, og hørte i at hr. kæreste ikke var helt afvisende!!!!!:-D Så tæt på har jeg aldrig været før;-) For det er jo ikke første gang, jeg er kommet frem med den, synes jeg selv, geniale plan, at familien skulle ud og have en på opleveren, men de andre gange er vi ikke nået længere end til:
"Skaaaat, jeg tænkte på..."
"Hmmm"
"Ja altså, kunne det ikke være fedt at rejse ud i verden i nogle måneder,  bare for at opleve at være sammen som familien på en helt anden måde?"
"Måske"
"Jamen skal vi så ikke"
"NEJ!"
"Jamen man kunne også"
"Nej"
"Sure gamle mand!!!!!!"
"Nå"

Men i dag sagde han, at han ikke er afvisende over tanken, så nu skal jeg bare lige finde ud af om han så mener det eller ej, og det har jeg tænkt mig at finde ud af, når vi inden for så mange dage tager til Paris på voksen-ferie *danse-danse-danse-smiley*:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar