torsdag den 19. maj 2011

At spare mere end man har råd til:-)

Kender i ikke det der med at man kun liiige skal have en enkelt ting og inden man når ud af supermarkedet har man nærmest købt andel i biksen pga. gøgl man fandt på vejen rundt og det eneste man kommer hjem uden, det var lige den der ene ting som man gik ind for at købe;-) Please sig jeg ikke er alene om at lave det stunt!
I dag gik turen til den lokale Kvickly, skulle sende et brev og købe hvedeknopper til i aften, og da jeg kom hjem var jeg mange penge fattigere, bare fordi jeg kunne spare så meget på diverse ting, jeg i bund og grund ikke mangler (lige nu i hvert fald;-)). Sådan kan det gå til, at man sparer mere end man har råd til;-)

I må allesammen have en fantastisk St. Bededagsferie!

1 kommentar:

  1. Jeg kender det alt for godt, derfor benytter jeg mig nogle gange af indkøb via nettet - altså dagligvarer jeg ville købe i Netto...farlig butik ;-), så går det lidt bedre med at styre svinkeærinderne ha ha...

    ..også god bededagsferie til dig..

    SvarSlet