torsdag den 5. maj 2011

Et sikkert hit

I tirsdag var jeg til personalemøde og havde kage med til mine skønne kollegaer (fedte, fedte, fedte;-)) i anledning af at jeg meget snart fylder år. Da vi var en del mennesker der gerne skulle nå at smage (og da jeg jo gerne skulle høste stor ros for mine bage-evner:-D) skulle det være en bradepandekage som alligevel var noget andet end en halvtør chokoladekage. Derfor valgte jeg at bage denne gulerodskage fra New Orleans den er virkelig intet mindre end fantastisk. Den er super nem at lave og den smager virkelig godt og bliver kun bedre efter et par dage. Jeg bagte 1½ portion og det passede perfekt til min størrelse bradepande.

I skal selvfølgelig ikke snydes for et billede:-)

1 kommentar:

  1. Hvor ser den lækker ud...uhmmm
    Den må jeg prøve.

    SvarSlet