onsdag den 15. juni 2011

Det støver, nej spøger eller måske bare begge dele:-)

Her til aften skulle vi have besøg af noget familie, som ikke kunne deltage, da vi holdt Puttens fødselsdag. Ej hvor er sådan en dag bare hård, når man kommer sent hjem, ungerne er trætte og hjemmet mest af alt ligner en slagmark hvor bomberne har fløjet rundt. Og i dag kunne jeg ikke en gang kun skyde skylden på ungerne, for køkkenet var nok det værste.
Jeg tror, at jeg er villig til at give de kloge (læs: min far:-)) ret i, at det nok er nemmere at holde rent end at gøre rent, men samtidig er det fuldstændigt umuligt at praktisere i vores hjem, da vi begge tror fuldt og fast på, at hvis bare vi slukker lyset, så er rodet der ikke (skrid sommer, der er alt for mange lyse timer i øjeblikket;-)).

Nå men, nogle gæster kræver bare lidt mere rengøring end andre. Ikke at jeg tror de ville kommentere det, det er nok mere mig, der har et problem med det, men det skyldes jo at jeg kender deres rengøringsstandard, og den er mange meter højere end vores:-D Så hu-hej og vilde dyr fik hjemmet lige en monkey-shine, de værste nullermænd blev lukket ud og der kom lidt frisk duft på badeværelset. Mens jeg knoklede rundt, gjorde Kronprinsen et ihærdigt forsøg på at give mig dobbelt så meget arbejde, ved at blive ved med at finde legetøj frem, så til sidst blev han opfordret til at gå ud og lege, hvis ikke han ville ende samme sted som nullermændene;-) Jeg kunne høre han havde gang i en god leg med sine fantasivenner (-dyr)?? I hvert fald snakkede han lystigt derude og jeg fik lidt fred. Pludselig kommer han ind og fortæller at han snakker med Figaro, vores gamle kat, der blev aflivet i februar 2010. Det er der nu ikke noget mærkeligt i, da han gennem længere tid har snakket om ham og om hvor meget han savner ham. Så siger knægten, at han også snakker med Garfield som er mormors kat. Det mystiske er så, at Garfield døede i mandags og at vi ikke har fortalt det til Kronprinsen endnu. WHAT THE F... sker der lige for det???

Endelig har vi lidt husspøgelser, og så dælme om ikke det er katte! Og jeg som er rigeligt træt af de to vi har i forvejen;-) Nå men bare de ikke skal have mad, ormekur, loppekur, til dyrlæge og ikke går på bordene, så skal de da være så velkomne:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar