tirsdag den 14. juni 2011

Lidt nyt fra maskinen

Ja altså symaskinen:-) Det er ved at være en uges tid siden, jeg blev færdig med en bøllehat og en tunika, som jeg bare ikke har fået vist det frem endnu, og det skal der da gøres noget ved, så det hele ikke bare bliver snak fra min side;-)
Bøllehatten var en bestilling til en skøn pige fra Puttens mødregruppe, den blev langt fra som tænkt, især da moren til pigen havde ønsket det gule hval-stof, men jeg havde desværre ikke mere hjemme. Samtidig så gik det helt galt, da jeg skulle sy det sammen, og jeg har sjældent lavet noget, der drillede så meget. Et projekt der ikke burde tage meget mere end end en time, kom pludselig til at tage en hel fridag, og så blev resultatet ikke en gang tilfredsstillende:-S



Denne lille tunika i str. 56 har jeg lavet til min lille nye niece på min søsters forespørgsel. Selve modellen er skøn, og jeg skal så meget have fat i det mønster igen og lave den til Putten også:-)



Ellers har den jo stået på pinseferie med lidt ekstra job, pinsetur med svigerfamilien og skøn brunchhygge med en dejlig dejlig veninde i går. 7  arbejdsdage og så står den på sommerferie her i huset. Det bliver skønt, især når man kan gå ferien i møde med visheden om, at i august er jeg fastansat og ikke mindst, at så skal jeg starte på noget rigtig spændende efteruddannelse:-)
Og øv hvor er jeg kedelig at høre på i dag, det er jo ikke andet en blær og "se og hør lige mig", men nogle dage, er det bare svært ikke at jublende glad over sin egen lykke:-)

Jeg lurer i øvrigt lidt på at lave en give-away, men kan ikke finde ud af hvad præmien skal være, så gode ideer modtages med kyshånd:-D

1 kommentar:

  1. Du er da så sej og så må man helt sikkert gerne blære sig en gang i mellem :) Kan godt forstå du er oven på :)

    SvarSlet