tirsdag den 7. juni 2011

Lienlund, Infernal og alkohol:-)

Nå, jeg lovede jo i går, at jeg ville fortælle lidt om min Kr. Himmelfarts-ferie, så here we goes;-) Vi starter med onsdag aften, hvor vi (hr. kæreste og jeg) var inviteret ud til nogle skønne venner sammen med et andet skønt vennepar til mad og hygge, inden der skulle være den årlige koncert i byen. Når man bor i en by i Udkantsdanmark, så er det faktisk lidt stort når der kommer nogle kendte til byen, og det var lige præcis hvad der gjorde i onsdags. Så ungerne var afleveret i pasning med overnatning, mor og far havde købt billet og aftalt hjemmefra, at vi ikke skulle køre hjem:-) Og ja, Medina dukkede ikke op, som ellers først planlagt, men når man ikke har været ude som kærester i meget meget lang tid, så betyder det ikke et hak hvem der optræder, bare de er en god undskyldning for at finde barnepige, dresse sig op og ikke mindst en god anledning til at få den første brandert efter graviditet, amning og generel jeg-er-mor-og kan-ikke-nænne-at-få-mit-barn-passet-lige-nu-hed. Det kunne have været Kandis der optrædte, jeg havde været der;-)

En ting er dog sikkert når sådan et arrangement løber af stablen, og det er at det ikke er kønt!
For mit eget vedkommende bliver jeg ikke særlig charmerende, når jeg bliver fuld. Jeg snakker om muligt endnu mere, men også en del mere usammenhængende, jeg er sikker på at jeg er pisse-lækker selv med rødvinstænder, kjolen oppe i trussen og mascaraen tværet ud i hele fjæset. Og tro mig, jeg lader ikke nogen gå glip af det yndige syn, for jeg flirter gerne med alt og alle. I ved, bare det der lille diskrete smil eller blink, som i ædru tilstand ville blive opfattet som om, jeg forsøgte at krænge mit ansigt i nye folder;-) Skal måske lige for en god ordens skyld sige, at jeg faktisk ikke nåede så langt ud i onsdags God dammit! Men jeg nåede dog derud, hvor jeg seriøst overvejede om ikke stramme leopardleggins til mænd var rimeligt sexet, og om jeg måske skulle anskaffe sådan et par til hr. kæreste sammen med en sækkepibe:-D
Arrangementet generelt bliver bare mindre kønt, da sådanne arrangementer har det med at tiltrække en bestemt type af befolkningen; a) piger og drenge der burde ligge hjemme i deres små varme senge, i stedet for at rende rundt en kold aften i alt alt for lidt tøj b) småbørnsfamilier som endelig efter flere års søvnunderskud skal ud og svinge træbenet (Og det er som regel moren der forstår at give den gas, mens gr. a) ser ud som om de væmmes over alle de gamle damer der er blevet sluppet løs) og sidst men ikke mindst c) som er alle byen skæve eksistenser, som for en gangs skyld fuldt lovligt kan drikke sig i hegnet i offentligheden.

Men dermed ikke sagt at det ikke var sjovt, for det var det! Og så er jeg sikker på at de her arrangementer er med til at lukke lidt damp ud, så jeg deltager da igen næste år;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar