torsdag den 21. juli 2011

Lidt nyt på krea-fronten

Lige en lille fremvisning af de sidste par dages krea-udfoldelse.

Først blev det til et armbånd af cykelslange med et glashjerte jeg købte da jeg var i Odense i sommerferien

Dernæst er det blevet til en halskæde der længe har været i mine tanker

 Det er ungernes hænder først tegnet på papir, så scannet ind og gjort mindre og derefter tegnet på krympefolie og farvet med henholdsvis sort og guld. Især Puttens hånd blev ikke helt god efter en tur i ovnen, så det skal nok laves om en af dagene, men jeg synes ideen er rigtig sød, og så er det rigtig hurtigt at arbejde med.

Sidst men ikke mindst har jeg i dag været ude og købe lidt nyt krea-gejl og jeg er allerede forelsket. Den første lille prøve blev til dette kort, som jeg håber kan bringe glæde næste gang vi skal have en gave med et eller andet sted:-)



2 kommentarer: