søndag den 24. juli 2011

Lørdagens genbrugsguld og en lille kjole:-)

I går var jeg en tur i den lokale genbrugsbiks og fandt selvfølgelig lidt, der måtte med hjem;-)

Det blev bl.a. til disse Margretheskåle, jeg er især helt vild med den solgule og jeg skal se, om ikke jeg kan finde lidt flere:-)


Det blev også til denne skønne keramiklampe, den mangler bare lige en ny pære og en lampeskærm.


For disse herligheder måtte jeg af med hele 70 kr;-)

For en uges tid siden syede jeg denne kjole til Putten, som jeg selv er rigtig tilfreds med, omend den er blevet lidt stor i det, men så kan den bruges det længere;-)







Den næste uges tid står på opfyldning på venindekontoen:-) Det starter allerede i eftermiddag, hvor jeg skal besøge min skønne veninde, som jeg gik på seminariet med og desværre ser alt for sjældent. Jeg skal faktisk være der indtil tirsdag, så for første gang skal jeg være væk fra Putten i længere tid, men det går nok, når jeg er i godt selskab:-)
Onsdag står den på besøg og overnatning hos en anden skøn pige, som jeg mødte, da jeg var gravid med Putten. Vi var gravide og besværet sammen, vi fødte næsten sammen og vi havde nogle gode barselsdage sammen. Nu er hun desværre flyttet til storbyen, så vi ses også alt for lidt, men når det sker er stemningen i top. Nu skal Putten og jeg så ind til hende og hendes fantastiske søn, og jeg er sikker på, at det bliver ren råhygge!

Nøj hvor jeg bare glæder mig til denne her uge!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar