fredag den 29. juli 2011

Oplysninger om skovsnegle:-)

Jeg har været på besøg på Langeland hos min skønne veninde, og nøj hvor jeg nød det. Intet ansvar, spise sent om aftenen, snakke om alt og intet, drikke rødvin og ikke bekymre sig om at skulle tidligt op næste dag, så bliver det ikke bedre (det skulle da lige være at komme hjem til ungerne igen, der er ikke noget bedre end at se dem man har savnet).

Nå men den ene dag var vi ude og gå en tur i skoven og fandt dette besynderlige fænomen


Det måtte selvfølgelig googles helt vildt da vi kom hjem, for hvad pokker var det? Goggle gav intet entydigt svar, vi kunne i hvert fald ikke finde et billede af lige præcis det, som vi havde fundet. Selvfølgelig kunne det næste vi så nok give os et hint, men kender i ikke det der med, at man gerne vil have nogen til at fortælle en, at man er dygtig (om ikke andet så læse sig frem til at man har ret;-)), og derfor var det ikke nok, at vi selv mente at det måtte være en skovsneglerede/skovsnegleæg eller bare slim fra en skovsnegl, billedet sig ellers at det var det:-D





Så er det jo godt, at min venindes kæreste er meget klog på sådan noget med natur og skove og dyr, og han kunne bekræfte os i at det var en skovsnegle rede / skovsnegle æg. Nu har jeg skrevet det her indlæg som en service for de næste der støder på dette underlige fænomen, så nu kan de forhåbentlig google sig til at de har ret;-) I øvrigt et rimelig irrelevant indlæg for alle andre, så jeg lover at skrive noget sjovere inden så længe:-D

1 kommentar:

  1. Jeg har aldrig set noget lignende...
    Bare ikke nogen tager fejl af det og østers *HA HA*

    Tak for tippet.

    Sov godt...

    SvarSlet