tirsdag den 12. juli 2011

Maren på udsalg:-D

Jeg følger med på denne her fantastiske blog: Maren Uthaug. Hun er sådan en sej kvinde der lever af at skrive og har ca. en million faste læsere eller der omkring;-) Jeg har for ikke længe siden skrevet til hende ang. køb af bøger, da hun sælger billigt ud i øjeblikket. Dog ikke så billigt som jeg kunne finde en af hendes bøger i den lokale Frelsens Hær genbrugsbiks. Den lå nemlig til den nette sum af 5 kr., og for at det ikke skal være løgn, så var der yderligere 50% rabat, så jeg måtte slippe 2,50 kr for en bog med gode svar til alle de der situationer, hvor man ville ønske man var lidt hurtig i replikken. Jeg er sikker på at Maren ikke tager sig selv mere højtidelig end at hun kan se det "sjove" i at man sælger hendes bog for 2,50, for hvad dælen er det for en pris for nogen som helst, man kan jo knap nok købe slik i løsvægt til den pris mere;-)

Nå men jeg gjorde et par gode fund i dag, der udover den omtalte bog også indebar skønne æggebægre, en skål-agtig-ting og et skærebræt:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar