søndag den 31. juli 2011

At ville være sjov:-)

Jeg synes efterhånden bloggen her trænger til et lidt sjovt indlæg fra mig, men jeg er åbenbart ikke sjov i øjeblikket. Lige meget hvad jeg forsøger at tænke, så bliver det kun til noget praktisk og kedeligt, og så gider jeg ikke skrive;-)

Det sjoveste jeg kan komme på lige nu, er at Kronprinsen ligger i sofaen og synger en hjemmedigtet sang om at "hans ene ben er blevet solgt og hvad siger min mor mon til det?", og det er jo ikke rigtig sjovt (medmindre man er hans lillesøster, men hun griner også af hvad så som helst, han finder på;-)).

Så jeg må vist bare indrømme, at jeg efterhånden trænger til at komme på job igen, ud i den civiliseret verden og få nogle forskellige input, fra andre end mine enge unger og hr. kæreste (og han er nemlig slet ikke morsom i øjeblikket, han er stadig træt, træt, træt efter han var alene med begge unger fra søndag-tirsdag;-)). Men der er stadig 14 dage til skolestart, og selvom jeg har masser af planer for de næste par uger, så gjorde det mig ikke noget hvis vi startede i morgen, for jeg savner min hverdag! Men den slags luksusproblemer er jo til at overse;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar