søndag den 10. juli 2011

Hjemvendt fra ferie:-)

Så er den lille familie igen på Lolland efter en tur til fynske med campingvogn, regntøj og solbriller:-)

For pokker hvor jeg synes camping er fedt (nok især for børnene) i GODT vejr og for dælen hvor er det ufedt i regnvejr. Ja ja, nogle vil påstå (ikke at jeg selv kunne finde på det;-)) at "der ikke findes dårligt vejr, kun dårlige klær", men på campingtur med to unger, hvor af den ene helst vil kravle/gå over alt hele tiden, så er det til at blive sindsyg af, at der ligge 5 cm's vand i forteltet og man ihærdigt forsøger at lære ungerne at svømme i frygt for at man pludselig skyller væk. Mit humør kan ikke undgå at blive påvirket af sådan et møgvejr, når nu forventningen til ens sommerferie var sol, varme og skyfri himmel.

Så det var virkelig toppen, da solen vendte tilbage mandag, for den havde fundet mit gode humør på vejen;-) Og det er jo herligt at se ens unge hygge sig sammen med børn han ikke kender, men som har det til fælles, at de kan bruge timer på at hoppe på en hoppepude. Knægten synes det var herligt, at han selv måtte køre de 20 meter der var op til legepladsen, lege lidt og så komme hjem og fortælle os hvor han havde været:-) Og det var herligt at vi var en tur i vandland hver dag og det var skønt at spise slush-ice hver dag, lige som det var fantastisk bare at være sammen alle fire. MEN (og sådan et der jo ofte;-)) Hr. kæreste og jeg blev hurtige enige om at der skal arrangeres en voksen-storby-bo-på-hotel-ferie i september, sådan en ferie hvor vi kan få tid til at nyde morgenmaden, som ikke består af havregryn, komme ud og se et eller andet som ikke involverer dyr eller legepladser og hvor der er mulighed for at sove længere end til kl. 6 - altså kort sagt FERIE;-)

Hjemme igen har den stået på en masse i byen arrangementer og det fortsætter indtil torsdag, hvor ungerne skal på ferie med deres mormor, igen camping og hvor jeg er med som service-person, så de tre rigtig kan hygge sig sammen. Det er en tradition vi startede da Kronprinsen var 1 år, hvor første år bestod af en vandretur Langeland rundt (kronprinsen lå så i barnevogne eller sad på ryggen af mig), andet år en togtur på Sjælland og sidste år var det med campingvogn på Western Camp, hvor Putten jo så var med for første gang 6-7 uger gammel. I år går turen med vores egen campingvogn til "de hvide svaner" i Næstved, hvor den bl.a. står på en tur i Bonbonland. Så kryds venligst fingrer for at vi får godt vejr, ellers tror jeg at min tid som campingvognsejer bliver meget kort;-)

1 kommentar:

  1. Hej Mette

    velkommen hjem fra en (lyder det til) fin ferie.
    Dagen for blogpicnicn er fastlagt - kig forbi min blog og læs nærmere :)

    Kh Laura

    SvarSlet