torsdag den 4. august 2011

30 day photo challenge - day 3, favorite color

Dagen billede er ikke taget i dag, men lavet som et takkekort til Puttens barnedåb. Der er nogle af mine yndlings farver med; pink og orange, men derudover er jeg også vild med rød, grøn, blå, lilla, ja faktisk alle regnbuens farver, det skifter alt efter humør. Jeg er typen der, elsker at klæde mig i farvet tøj, og jeg arbejder seriøst på, at få bearbejdet hr. kæreste til, at vi skal have lidt flere farver ind i boligen;-)





Jeg er så heldig, at jeg er med i to fantastiske mødregrupper, hvor af den ene kommer på besøg om lidt. Vi har en aftale om at mødes en hverdagsaften en gang om måneden uden børn, og det giver en skønt boost på energikontoen, at få lov til at sludre om alt og intet i et par timer, mens mændene passer ungerne derhjemme:-) Så nu vil jeg smutte ud og varme nachos, finde de kolde øl frem, brygge kaffen og så ellers vente på skønt besøg:-D

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en skøn aften du har i vente, jeg skal selv ud med en fra min første mødregruppe på tirsdag også uden børn. Vi skal spise sushi og catche up :)

    SvarSlet
  2. Jo tak, det har været en fantastisk aften, tænk at man er så heldig at møde sådan nogle skønne kvinder, bare fordi man har fået barn:-)
    Du må have en dejlig aften på tirsdag, det bliver uden tvivl skønt:-)

    SvarSlet