tirsdag den 9. august 2011

Arhmen altså!

Det der med at nå at tage billeder og følge med i en udfordringer, der kræver jeg er aktiv HVER dag, det går s.. ikke synderligt godt;-) Så nu må det være sådan et der kommer et billede, hvis jeg husker det (husker hvad? jeg kan ikke huske hvad det var jeg skulle huske;-)).
Nu nærmer tiden sig også snart for skolestart, imorgen skal jeg ud på skole og rydde op i håndarbejdslokalet, det bliver skønt at selv sætte sit præg på det, og så skal resten af ugen ellers bruges på almindelig forberedelse. For jeg tog nemlig mig selv i nakken i går og fik lavet alle mine årsplaner, nøj det letter samvittigheden en del. Jeg tænker at det faktisk kunne være en fordel hvis man næste år lavede de der årsplaner inden man holdt ferie.... Who am i kidding;-) Det kommer nok aldrig til at ske, jeg undskylder mig med at jeg arbejder bedst under pres (og det passer faktisk overhovedet ikke, jeg får bare aldrig taget mig sammen til andet;-))

Nu vil jeg smutte ind til byen og shoppe lidt mere til skolestart, for alle ved jo hvor vigtigt det er med de rigtige blyanter, ringbind og så videre;-)

3 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Tak for kommentar hos mig.
    Jeg har modtaget en award som jeg meget gerne vil give videre til dig - håber du vil tage imod den :o)
    (du kan læse mere om den på min blog)
    Kh Pernille

    SvarSlet
  2. Kender godt det med at tiden går og man får glemt hvad det nu lige var man skulle. Sådan synes jeg altid det er når et nyt skoleår starter, der er s.. mange bolde der skal holdes styr på. Årsplaner .....uh hvor ville jeg gerne være sådan en der lavede dem før sommerferien og havde bestilt alt det materiale jeg skal bruge året efter når CFU åbner op for muligheden, men med 6 år som lærer så har jeg bare indset at det bare ikke er mig!!! Jeg stæser så til gengæld rundt nu og planlægger.

    SvarSlet
  3. Det er vel også helt i orden at være lidt bagud mht. bloggen. Udfordringer er super, men også tidskrævende...måske jeg melder mig under fanen lige pludselig, men lige nu nøjes jeg bare med at kikke på. Go' weekend til dig *SMIL* fra Gitte

    SvarSlet