torsdag den 18. august 2011

Blog-award:-)


Nu har jeg simpelthen modtaget en award hele to gange inden for den sidste uges tid, så nu er det vist tid til at få skrevet lidt om mig selv;-) Tusind tak til Pernille med bloggen mormedmegetmere og Stine med bloggen pisserendenspippi, jeg er rigtig glad for at i har lagt mærke til min blog:-)




Reglerne for awarden er disse: Man skal linke til den blogger, man har fÃ¥et awarden af. Desuden skal man give awarden videre til 5 bloggere, som har under 100 faste læsere. Og sÃ¥ skal man svare pÃ¥ 5 spørgsmÃ¥l.

Spm 1: Hvorfor begyndte du at blogge?

Hmm, ja hvorfor egentlig? Jeg tror det startede mens jeg var på barsel med Putten (er det ikke mere reglen end undtagelsen, at blogge starter på en barsel;-) Jeg ville gerne have et sted, hvor jeg kunne udleve mine forfatterdrømme (okay, lidt storhedsvandid må da gerne have, ik';-)) og et sted hvor jeg kunne samle nogle af de episoder, som jeg synes jeg kunne få noget sjovt ud af. ret hurtigt ændrede bloggen dog hurtig karakter til at blive et sted, hvor jeg kunne samle de krea-produkter jeg fra tid til anden får lavet og hvor jeg kunne notere mine ungers opførelse ned;-)

Spm. 2: Hvilke blogs følger du?
Jeg troede i starten at jeg var helt særlig og god til at finde de sjoveste blogs, indtil jeg lurede det der med faste læsere m.m. og fandt ud af, at de blogs jeg fulgte, var dem med en million/milliard læsere (sådan ca. i hvert fald;-)). Jeg følger stadig de blogs med mange læsere, der er jo en grund til alle deres læsere:-) Men jeg følger nu også en masse andre blogs, og jeg elsker at finde frem til de lidt mindre befærdede blogs, som har en masse gode og kreative ideer, til alt det jeg aldrig når at lave;-)

Spm 3:Favorit farve(r)
Uha, det skifter mere eller mindre fra dag til dag, så svaret må være noget i retning af alle regnbuens farver:-)

Spm 4: Favorit film
Er det for let at skrive "Pretty Woman", "Dirty Dancing" og "Top Gun";-) Det er nok de film, jeg har set flest gange i hvert fald, men det var da jeg var ung og ikke havde børn, nu til dags ser jeg oftest film med lukkede øjne;-)

Spm 5: Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?
Jeg vil rigtig gerne til Sydamerika, USA, Østen og Afrika. Jeg vil ogsÃ¥ rigtig gerne til Australien og New Zeeland igen, men denne gange skulle det være sammen med hr. kæreste, for jeg kunne virkelig godt tænke mig, at vise ham de steder som jeg synetes var helt fantastiske. NÃ¥r hr. kæreste og jeg bliver ældre, drømmer vi om at købe en ældre rød sportsvogn og køre Europa tynd. Jeg vil virkelig ogsÃ¥ gerne til Grønland, gerne et halvt Ã¥rs tid, hvor vi sÃ¥ skulle arbejde og leve der, men om det bliver aktuelt med børn osv., det tvivler jeg lidt pÃ¥ (og sÃ¥ gør hr. kærestes kuldeskærhed det ikke nemmere;-)). Jeg regner ogsÃ¥ stærkt med at skulle besøge Skotland og Irland, hvornÃ¥r er der dog ingen planer om:-) 


Nye awardmodtagere:
Jeg skal give awarden videre til 5 andre bloggere - men det er så her jeg kommer i problemer..
Jeg synes det er rigtig svært at finde 5, da mange af dem jeg gerne vil give den til, allerede har fået en (eller flere) eller har over 100 faste læsere
Så jeg vil holde mig til de to jeg har fundet og håbe det er okay...


Rikke med bloggen smuksakkenogbassen, som jeg synes er en rigtig hyggelig blog, og hun laver nogle fine ting:-)


Tina med bloggen lysoverlolland, der er en dejlig dejlig pige, total overskudsmor til 4 børn og som jeg glæder mig til at drikke kaffe med igen inde længe







1 kommentar:

  1. Et stort tillykke med awarden.
    Replikken "jeg ser en film køre forbi mine øjne, kunne meget vel beskrive din kommentar under favoritfilm *HA HA* Go' solskinssøndag *KNUS*

    SvarSlet