tirsdag den 2. august 2011

Lidt nyt til arbejdslivet;-)

I sidste uge, da jeg besøgte mi skønne veninde på Langeland gik turen også forbi Svendborg, hvor jeg fik købt en ny taske til arbejdsbrug. Det var efterhånden også tiltrængt, men jeg har ikke rigtig kunne finde den helt rigtige taske (og vi ved jo allesammen hvor vigtigt det er;-)). Jeg har været meget varm på en ruitertassen, men prisen har gjort at jeg gerne ville se den "live" inden jeg besluttede mig endeligt. Det fik jeg set i Svendborg og det er en sindssygt lækkert taske, i en kvalitet man aldrig kan slide op vil jeg tro. Men al den gode kvalitet gør også at den vejer ca. et ton uden der overhovedet er lagt noget i den. Så summasumarum fandt jeg en anden (og noget billigere;-)) taske, som jeg er helt sikker på, at jeg bliver rigtig glad for:-D






Det er også blevet til en ny nøglesnor. Nu er jeg ikke fantastisk til at hækle, men lige det her projekt var til at overskue:-) Men så kunne jeg åbenbart ikke finde ud af at sy, ser jeg nu, hvor jeg ser billederne, jeg synes ikke den er så slem i virkeligheden:-D Men jeg tror det må blive til en ny snor, for køn er den da ikke, den jeg har fået lavet;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar