tirsdag den 30. august 2011

Det der virkelige liv...

Ja det tager godt nok alt for meget af min tid i øjeblikket. Nu har jeg længe sukket efter en almindelig hverdag, men nu hvor den er her, så er jeg faktisk helt overrasket over hvor hårdt det er;-) Jeg husker ikke jeg havde så travlt før ferien, men jeg satser på, at det vender engang om cirka 3-4 måneder eller nowet:-) Nu er der lige en opstart en en masse nye hold, der skal klares, og så et super spændende og super krævende kursus der skal gennemføres i løbet af efteråret og en eksamen i i januar der skal bestås, men så er vi vel også ved at være der;-)

Det her spændende kursus starter rigtigt i morgen, hvor den står på to dages internat på Scandic Hotel i Roskilde med overnatning und alles. Jeg glæder mig helt vildt, både til at blive klogere, men så sandelig da også til at få serveret alle måltider og sove hele natten (er det ikke bare en ung mors liv i en nøddeskal;-)).

Alt mit krea-grej er lagt på hylden i øjeblikket, der er simpelthen ikke tid, men der går dog ikke en dag, hvor jeg ikke tænker på min kære symaskine:-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar