søndag den 7. august 2011

30 day photo challenge - day 5, someone I love

Det er jo ikke til at tage et billede af alle dem jeg elsker, ofr der en heldigvis en del. Selvfølgelig er der mine unger (som jo er en kærlighed helt for sig selv), der er mine søskende, min fantastiske mor, resten af min familie, mine veninder og venner og så er der ham her:





Min skønne, dejlige, fantastiske, til tider hamrende irriterende, betænksomme, sjove kæreste. Manden der er far til vores unger, ham som lod mig være soldat i 12 måneder, lod mig rejse til Australien i 3 måneder, ham der støttede op omkring mit hestekøb (selvom ham slet ikke kan lide heste;-), ham der hver dag fortæller mig, at jeg er dejlig, smuk og fantastisk, ham der siger, at det bedste han ved, er når jeg smiler (og jeg tror ham selvfølgelig;-)) og ham der er min bedste ven. Han er også den eneste jeg kender, der kan klæde sin datter sådan her på:


Og han er den eneste jeg kender der kan sove selvom om begge børn hopper rundt oven på ham, eller som kan lukke ørerne 110%, så han hverken kan høre sin søn der spørger om noget meget vigtigt, hans datter der hyler eller mig der siger for 117 gang, at nu skal vi spise;-)

Jeg tænker tit på hvor heldig jeg er;-)



2 kommentarer:

  1. Hvor sjovt, sådan er min mand også jeg fatter ikke hvordan han kan vågne op om morgenen og sige nej hvor har Aya sovet godt i nat, når hun har skreget 5 gange??? ligeledes med tøjet, men jeg synes det er skønt at han kombinerer det som han nu synes så det ikke altid er så matchy matchy ;) og ja så kommer man langt med komplimenter, hvilken han også øser godt ud af;) skønt at have en dejlig mand ;)

    SvarSlet
  2. Ja det er skønt, og vi er heldige det meste af tiden;-) Ind imellem er han dog MEGET billigt til salg, men sjovt nok er det oftest når mit overskud er blevet til underskud, at han synes meget meget irriterende;-)

    SvarSlet