onsdag den 20. april 2011

At kysse en frø:-)

Dagen endte jo så heldigvis rigtig dejligt, er det ikke altid sådan, når først man har brokket sig højlydt;-)

I eftermiddags kom vi en tur i haven, og Jakob fandt en lille frø. Inden jeg fik set den rigtig, havde han kysset den! Jeg fortæller så selvfølgelig, at hvis man finder en forhekset frø og kysser, den forvandler den sig til en prinsesse, så han måtte lige kysse den igen. Og ja, det er faktisk lidt ulækkert, men nu da han havde gjort det en gang, så jeg stort på at han gjorde det igen, og så lige en gang til, så jeg kunne få et billede;-)



Heldigvis forvandlede den sig ikke til en prinsesse, jeg kan sgu ikke lige overskue at skulle til at have en svigerdatter lige nu og da slet ikke en kongelig;-) Men om mange mange år håber jeg at han finder prinsessen og så kan jeg da fortælle at startede tidligt med at kysse frøer for at finde hende:-D

1 kommentar:

  1. Hej Mette.
    Hvor er det bare sødt. Godt at det endte godt. Men tror sgu nogen gange er det bare for svært at forstå sig på det andet køn... Men kan trøste dig med at min af slagsen har også til tider været billig til salg og oftest op til en ferie. Måske man lige skal afklimatiseres...
    God påske.
    Lykke

    SvarSlet