mandag den 18. april 2011

En skøn skøn dag:-)

Her har den stået på feriedag, hvor ungerne og jeg har hygget med min mor i formiddags og til frokost kom mine to søstre også, så der blev hygget og sludret, især om min ene søsters voksende mave:-) Om små 8 uger skal jeg nemlig vores moster til en lille pige, og det bliver så skønt med en lille baby i familien!

Hr. kæreste fik endelig lavet et gyngestativ til ungerne i går, nu er det også kun 3 år siden at vi fik en gynge i gave til Jakob, så det var vel ved at være på tide;-) Det er blevet så fint, og ungerne har virkelig kappes om den ene gynge vi har indtil videre hele eftermiddagen. Utroligt som en lille baby uden rigtigt menneskesprog nok skal få kommunikeret hvad det er hun mener. Den måde hun sendt lange blikke i retning af gyngen, blev skiftevis sur og hoppede op og ned, levnede ingen tvivl om hvad hun ville (selvom jeg ind imellem forsøgte at lade som om jeg ikke vidste hvad det var hun prøvede på, bare for lige at få et par minutter hvor jeg ikke skulle skubbe gyngen, jeg er vel ikke den eneste der ikke kan se det fede i at skubbe en gynge i flere timer, vel - please;-))

I går aftes blev jeg færdig med et par sommerbukser til Putten, som hun selvfølgelig skulle iklædes i dag, om ikke andet så for at i kan få et billede:-D

 Mønstret er fra bogen "Børnetøj 0-3 år" af Hanne & Sofie Meedom

Og så lige et billede af mit nye personlige mærke til at sætte på de ting jeg får lavet, for det er jeg faktisk ret glad for:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar