onsdag den 13. april 2011

Spaghettigud

Op og i gang fra morgenstunden, det var ligesom planen for i dag, så vækkeuret var sat til kl. 6.00, for så kunne jeg da lige løbe en tur fra morgenen af. Når jeg går i seng om aftenen er ambitionerne store for den kommende dag, og jeg kan tænke mange tanker, om hvordan folk vil køre forbi mig, når jeg løber der ude på landevejene kl. bæ i alt slags vejr - "hey, se lige hende der, nøj et overskud hun har" "hende der er godt nok ikke rigtig klog, men for pokker hvor er hun aktiv" osv. i den dur. Ikke mange tanker om at jeg burde gøre det for min egen skyld, fordi det er sundt for mig og så er det overstået inden selvdisciplinen er helt forsvundet. Tænk sig at man (okay, jeg;-)) som 28-årig stadig kan bruge krudt på at tænke på hvad andre mon mener, om det jeg gør og i den grad sole mig i mine egne forestillinger om andres ros. Ej altså nu må jeg da lige take my self together:-D
Nå men klokken blev 6 i morges og det regnede, blæste og det var bare hyggeligere at blive liggende i sengen sammen med en skøn 3 årig, der var kommet listende ind i løbet af natten.

Så stod den ellers på job og hvilken dag! Jeg fik den udsøgte fornøjelse af skolens 5. klasse som i den grad har besluttet at jeg IKKE skal være deres nye lærer, så jeg fik da ellers råt for usødet. Godt man nogle brede skuldre og jeg er fuld af fortrøstning for at det blive bedre i morgen;-)

Da ungerne var hentet (kronprinsen protesterede som sædvanlig over at jeg kom for tidligt, det er åbentbart blevet det nye, så i stedet for "hej mor" hedder det nu "hvorfor henter du mig så tidligt?" - jamen lille skat jeg har også glædet mig til at se dig;-)) tog vi til spaghettigudstjeneste, hvilket er et helt fantastisk koncept med lidt børnegudstjeneste og ikke mindre vigtigt; et måltid bestående af spaghetti med kødsauce og salatbar til bare 10 kr for voksne og børn er gratis!!! Det er da fantastisk billigt:-D

Nu står den på lidt hækling, jeg skal have lavet noget påskepynt og så kan jeg jo varme hæklenålen op til "hyg&hækl" med min skønne mødregruppe i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar