lørdag den 23. april 2011

Påskefrokost

I går holdt vi så den føromtalte påskefrokost, og nøj hvor jeg synes det var en dejlig dag. Vejret var skønt, gæster var skønne, maden var skøn og stemningen var skøn, hvad mere kan man ønske sig:-D

Lidt billeder af bordet

 Og et billede af den skønne chokolade kage som jeg fandt inspiration til her Piskeriset

 Lidt underholdning måtte der også til, så jeg havde lavet disse kort med opgaver som man hver især skulle udføre, helst uden at de andre opdagede det. Til sidst skulle man gætte på hvad de andres opgave havde været. Legen har jeg fundet på med inspiration fra tv-programmet "Det er løgn".

Selskabet er i fuld sving med at gætte hvilke opgaver vi hver især havde haft, der var kun en der gættede hvad en af de andre havde lavet, så på den led var succesen ikke så stor, men grine-faktoren var rimelig stor;-)


 Sådan lægger man sig, når man er en lille træt putte-baby, som ikke magter mere påskefrokost.


 Alt i alt en rigtig dejlig dag, som jeg nok gentager til næste år;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar