lørdag den 16. april 2011

En suttefant

Nu vil jeg forsøge om ikke jeg få brugt den her blog til at vise hvad jeg indimellem sysler med. Jeg elsker min symaskine, men jeg synes ikke vi overender hinanden. Vores samarbejde skal blive oftere end det er nu! Hvis ikke det er symaskinen det går udover kan jeg også finde på at svinge en hæklenål, lege med lidt uld (filtning), arbejde i andre materialer (har bl.a. planer om snart at få forsøgt mig med cykelslange-smykker) eller bruge noget tid på at bage både brød og almindelig kager, men det sjoveste er nu at dekorere fine lagkager:-)

Her lige et billede af en suttefant som jeg lavede til en skøn lille dreng der blev døbt i sidste måned.

I morgen aften satser jeg på at blive færdig med endnu et par bukser til putten, som jeg glæder mig til at vise frem:-)

1 kommentar:

  1. Hej.. Er der mulighed for at få opskriften på en suttefant?

    SvarSlet