tirsdag den 26. april 2011

At ønske sig en ny stil, eller måske bare stil

Hvorfor skal det findes så mange fede net-butikker, fysiske butikker, gør-det-selv-opgaver som gang på gang viser mig den skønneste retro-stil både inde og ude, når nu mit hjem ikke rigtig kan kategoriseres under "fedt hjem med gammel stil blandet med unikke moderne designer ting". Hvad kan mit hjem egentligt kategoriseres under? Hmm nok mere noget i stil med "halvdelen af hjemmet er sat i stand, og da der ikke var flere penge tilbage at indrette for, valgte vi lige Ikea-løsningen". Jeg vil så gerne komme lidt genbrugs-guld ind i mit hjem, men hr. kæreste mener sgu også at det er hans hjem, og han kan have virkelig svært ved at se genbrugsguld som andet end noget der skal gemmes i pulterrummet. Lige her er vi nemlig også ret forskellige, han gemmer ALT, jeg smider ud og siger noget i retning "hvis vi mangler det, så må vi jo købe noget nyt". Jeg har engang hørt noget med at efter en samler kommer en spreder (eller er det omvendt?), men i hvert fald passer det meget godt på os, han samler til bunke, jeg spreder bunkerne igen.
Anyway - jeg vil gerne indrette mit hjem, min have og mine ungers garderobe med skønne ting i storblomstret design, lækre farver og unikke ting som man ikke ser andre steder. 

Nå jeg må smutte, jeg skal i tur i Ikea og H&M;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar