lørdag den 23. april 2011

Endnu et par bukser

Det er som regel Putten der må lægge krop til mine kreative udfoldelser og det gør sig også gældende i denne omgang:-)


Men for at det hele ikke skal gå op i bukser har jeg lavet en list over ting jeg skal have lavet inden jeg må finde på nyt, så må vi se om jeg kan overholde denne udfordring;-)

  • Lave forklæde-kjole til Putten
  • Lave armbånd af cykelslange
  • Lave bukser til Jakob
  • Lave sommerkjole til Putten
  • Lave memory-kasser til begge børn

3 kommentarer:

  1. et par fine bukser, og det ser ud til at modellen er godt tilfreds med at være offer for mors udskejelser ved symaskinen :)

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar:-) Ja børn er jo så taknemlige;-)

    SvarSlet
  3. Super søde bukser... vi har også selv prøvet at lave nogle men holder os til dem man kan købe ;) Har også fundet en dejlig lille webshop som kan anbefales med det lækreste børnetøj som hedder https://lillepip.dk/. Det er der vi handler det mest til vores små ;)

    SvarSlet