fredag den 15. april 2011

Påskeferie:-)

Ferie ferie ferie
Slap nu af, du har fri
og syng en glad melodi
Op mod solen ler vi
den vil skinne til ferie er forbi!  (håber vi;-))

Med denne dejlige sang startede min morgen, det er altså noget af det bedste ved at være startet på job igen. Jeg sætter virkelig pris på mine fridage nu, og jeg har helt styr på hvad dag det er. Ikke at jeg ikke vil være på arbejde, men det er også lækkert når man kan hente ungerne fredag eftermiddag og vide at nu skal man have nogle skønne dage sammen med dem.

Altså det er i hvert fald skønt når de er lagt i seng fredag aften, for hold da helt op hvor kan sådan en fredag trække tænder ud. Ungerne er trætte efter en hel uge i institution og mor er træt fordi det er fredag og hovedet trænger bare til hvile. Men den ene hyler højere end den anden (ja altså ungerne ing';-) jeg forsøger at vente til de er gået i seng) og så snart man har fået bestukket den ene med en riskage, skal den anden have hjælp til at tisse og have noget at spise, så hyler den første igen fordi katten har ædt riskagen, eller i hvert fald skilt den udover hele køkkengulvet, inden man så for trøste og fundet nogle vindruer frem, hyler den anden igen for nu er Ramasjang slut, og det er selv om jeg mindst en million gange har sagt at Ramasjang ikke slutter, der kommer noget nyt igen om lidt!!!! Så i dag hed det sig at Disney-sjov ikke kom alligevel, for der var sørme kongelig barnedåb i fjernsynet i stedet, det gav lidt brok, men han åd den og ligger nu i sin seng (nej, det er passer selvfølgelig ikke, han ligger i min seng, men der er RO).

I morgen er det lørdag og vi skal lige afklimatiseres hele banden, det går der nok det meste af formiddagen med, men så er vi vel også ved at være klar til at få nogle hyggelige dage sammen (håber jeg, ellers er der fa.... længe til tirsdag i næste uge igen;-D).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar