torsdag den 28. april 2011

Skønne stoffer

Jeg vil lige vise hvad jeg fandt i den lokale genbrugsbiks i dag, nemlig nogle skønne brugte stoffer:-) Altså sådan noget til at sy i, ik;-) For de andre stoffer er sgu nok ikke så skønne hvis først de har været brugt, eller altså, det ved jeg jo ikke noget om, men det kunne jeg bare forestille mig:-D

Nå men her er de


Og som den opmærksomme læser kan se, så stemmer i hvert fald det ene stykke godt i tråd med min seneste tråd, men okay hvem er opmærksom sådan en torsdag eftermiddag? Jeg er i hvert fald ikke, for jeg har lige ladet min lille putte-baby falde ud af døren og ned i det her hul som en gang skal blive til vores terrasse:
Absolut ikke et af mine stolteste (hedder det det? spørger dansklæreren;-)) mor-øjeblikke! Men min undskyldning må være at jeg havde meget travlt med at skrive til jer;-) og det hele skyldes i øvrigt også ham her:


For han stod og snakkede med hende, hun holdt i ham og så GIK han, hev barnet med og lader så som ingenting, man kan da heller ikke stole på nogen nu om dage;-) Ej heldigvis vis skete der ikke noget, andet end at hendes endnu ikke eksisterende hårpragt blev lidt beskidt og at hun nu er ved at hævne sig på mig ved at ødelægge mit nye ugeblad, så jeg må hellere smutte og udføre mit job: damagecontrol, det er skønt med en aktiv unge i huset;-)

4 kommentarer:

  1. Hej Mette.
    Det er jo det der sker.. Håber at putten er kommet sig.
    Hvis du kigger på min blog så har jeg normineret dig til en blog award..

    Kh. Lykke

    SvarSlet
  2. Uhh, bare det var mig med disse genbrugsstoffer...Der er som regel udsolgt i mine butikker ret hurtigt, så der går lang tid i mellem at jeg finder noget godt. Glæder mig til at følge din blog.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  3. Ps. Et stort tillykke med Awarden...

    SvarSlet
  4. Lykke - Ja for pokker, genbrugsbiksen er det nye (eller det er jo egentligt gammelt, men du ved hvad jeg mener;-)). Putten er helt på toppen igen, da hjalp at ødelægge et helt Femina:-D

    Gitte - tak tak, jeg forsøger stadig at finde ud af hvad sådan en award går ud på, meeen jeg tror jeg er ved at lure det;-)

    SvarSlet