torsdag den 21. april 2011

Påskepynt

Jakob og jeg har de sidste par dage været i gang med at producere påskekyllinger, og ideen er tyvsjålet fra LykkeS side;-)

Her ses lidt billeder fra processen, først lavede vi en form af pap

Så fik de en gang gips og da de var tørre malede Jakob dem

Til slut satte han fjer i toppen og jeg limede øjne og næb på


Og da vi skal til påskefrokost hos mormor i dag, får hun sådan et sæt i stedet for en blomst;-)


I morgen skal vi selv holde påskefrokost og jeg har en masse ideer til ting der skal produceres i den sammenhæng, så jeg ved godt hvad jeg skal bruge aftenen på:-)
Hav en rigtig god påske!

2 kommentarer:

  1. Jamen de er da bare for skønne.. Dem kan man kun blive glade for. Er sikker på at mormor nok skal sætte pris på dem..

    Hvor er du aktiv...
    Lykke

    SvarSlet
  2. Tak tak, de faldt også i god jord hos mormor, så nu gentager vi succesen og giver et sæt til farmor også;-)
    Det er i øvrigt en super fremgangsmåde, nemt at arbejde med og man kan hurtigt lave noget der ligner noget, så det skal vi helt sikkert eksperimentere mere med:-)

    SvarSlet